تولید جهانی فولاد می تواند در سال 2021 به رکورد جدیدی برسد!

تولید فولاد با حداکثر ظرفیت

تولیدفولاد2021

 

تولید جهانی فولاد ممکن است در سال 2021 به رکورد جدیدی برسد. با بهبود و پس از کاهش نرخ اپیدمی در خارج از چین در سال گذشته. رشد شدید فولاد در نیمه اول منجر به  افزایش 11.8 درصد در سال و به 563 میلیون تن در چین رسید. در سایر نقاط، بازار پس از متوقف شدن ده ها کوره بلند در اروپا، برزیل، ایالات متحده و ژاپن یک بار دیگر رونق گرفت.

تولیدکنندگان فولاد از نیمه دوم سال 2020 شروع مجدد را تسریع کرده اند. برای به دست آوردن تقاضای فولاد و رکورد افزایش قیمت. اگر سرعت تولید فولاد کاهش نیابد ، بیش از دو میلیارد تن فولاد در یک سال برای اولین بار در سراسر جهان تولید می شود.

Commerzbank گفت که تقریباً قطعی است که رکورد جدیدی ثبت خواهد شد.بر اساس داده های انجمن جهانی فولاد بیش از 1.83 میلیارد تن در سال 2020 و حداکثر سالانه 1.87 میلیارد تن در سال 2019.  سایر تحلیلگران با انتظار بیش از 1.9 میلیارد تن، در حال بررسی بهبود قیمت فولاد هستند.

 

تولید فولاد در جهان

میزان تولید فولاد در مناطق مختلف جهان براساس – میلیون تن(Mt)

چین رشد سریع تولید را ثبت می کند؟

چین از سه ماهه دوم سال 2020 و در نیمه اول سال 2021 در حالی که نرخ ها در حال کاهش هستند، رشد سریع تولید فولاد و سنگ آهن را ثبت کرده است.

حتی با کاهش تولید سنگ آهن چین در ماه ژوئن سال گذشته ، تولید روزانه از ماه مه ثابت ماند. بر اساس داده های ورلد استیل ، قیمت آهن در آلمان، اتحادیه اروپا، ژاپن و کره جنوبی در ماه ژوئن نسبت به ماه مه به طور روزانه کاهش یافته است.

🟡صادرات سنگ آهن برزیل به اروپا در ماه ژوئن دو برابر شد و به 3.6 میلیون تن رسید که بالاترین میزان از ماه مه 2019 است و نشان دهنده افزایش سالانه تولید فولاد خام این قاره در دوره ژانویه تا مه در حدود 16 درصد است.

منبع : egyexporter

به اشتراک بگزارید

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در telegram
Telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در email
Email

ارسال دیدگاه

فروشنده هستید؟

تماس با واحد تامین

09101717441 - یزدان پناه

error: هشدار: محتوا محافظت می شود !!